مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی و سایر تکالیف مودیان اعلام شد جزییات تازه از نحوه فروش بلیت‌های اربعین (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) ابلاغ قانون بودجه ۱۴۰۳ توسط سرپرست ریاست جمهوری راه‌اندازی تالار ارز اشخاص در مرکز مبادله تا یک ماه دیگر جزئیات جدید از فروش اینترنتی نان | چگونه اینترنتی نان بخریم؟ شرایط فروش فوری سه محصول ایران خودرو ویژه خرداد ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات آیا زمان واریز کالابرگ خرداد ۱۴۰۳ مشخص شده است؟ بازار طلای جهانی در انتظار سیاستهای پولی ایالات متحده آرام شد توزیع روزانه ۱.۵ تن گوشت گرم گوسفندی تنظیم بازار در مشهد تحقق بیش از ۲۳ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در خراسان رضوی از ابتدای سال جاری قبض‌های میلیونی در انتظار مشترکان بد مصرف برق قیمت جدید کوییک پلاس اتوماتیک اعلام شد + جدول (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) ارز ترجیحی شکر حذف شد | گرانی در انتظار شکر؟ فراخوان گمرک برای جاماندگان فعال‌سازی موبایل مسافری توزیع تایر با ارائه ضمانت‌نامه تولیدکنندگان سردرگمی سهامداران در بلاتکلیفی بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) طلای ۱۸ عیار در مشهد نسبت به دیروز گرانتر شد + جزئیات (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) نظر کارشناسان بازار‌های مالی درباره وضعیت بازار‌ها با توجه به انتخابات پیش رو + نمودار بانوان مشهدی چگونه می‌توانند وام خوداشتغالی خیاطی دریافت کنند؟ قیمت دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال امروز | کاهش اندک حباب سکه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) واردات تمام مدل‌های آیفون همچنان ممنوع است | آیفون ۱۳ دیگر ترخیص نمی‌شود از رهن ۷۰۰ میلیونی تا اجاره ۲۰ میلیونی آپارتمان در کوی امیرالمومنین مشهد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) آدرس اشتباهی حمایت از تولید | درس‌هایی از تئوری رشد آدام اسمیت ممنوعیت فروش پرواز‌های چارتری لغو شد؟ تعاونی مسکن کارگران به طور جدی در دستور کار است کلاهبرداری ۱۵۰۰ میلیارد ریالی با ترفند پیش فروش خودرو
سرخط خبرها

صنایع استان نیازمند کارگر است | کاهش بیکاری در دوساله اخیر در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۷۹۶۷۴
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
صنایع استان نیازمند کارگر است | کاهش بیکاری در دوساله اخیر در خراسان رضوی
استاندار خراسان رضوی گفت: در شرایط فعلی که مشکلات زیادی داریم مدیریت کار سختی است. ما تحت عملیات رسانه‌ای و روانی معاندان هستیم. فضا عادی نیست و هم باید به مشکلات مردم رسیدگی کنیم و هم در مقابل رسانه‌های دشمن ایستادگی کنیم. 

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوب‌علی نظری امروز پنجشنبه (۲۶ مرداد) در جلسه شورای اداری استان خراسان رضوی با بیان اینکه مدیران باید در خطوط مقدم پیشتاز باشند تا بتوانند دستگاه‌های مرتبط با خودشان را به دنبال خودشان بکشانند، گفت: در زمان دفاع مقدس فرماندهان می‌گفتند بیایید و امروز ماهم باید در میدان باشیم و با همین روحیه و‌ نگاه مشکلات را مدیریت کنیم.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: براساس آخرین جمع‌بندی‌ها برنامه هفتم توسعه مطالعه شود و اگر از موضوعی غفلت یا ناقص شده به نمایندگانمان در مجلس شورای اسلامی منتقل کنیم.

نماینده عالی دولت در استان خراسان رضوی گفت: جهت‌گیری‌ها خیلی مهم است و رهبر انقلاب بار‌ها فرموده‌اند که اگر بخواهیم جزئی و موردی به انقلاب نگاه کنیم دچار انحراف خواهیم شد، اما اگر به‌صورت کلی نگاه کنیم متوجه می‌شویم که انقلاب روبه پیشرفت است. دولت هم با همین نگاه کارش را آغاز کرده است. نباید تورم باشد و گرانی‌هایی نیز وجود دارد و سفره مردم کوچک شده و لذا اگر به صورت کلی نگاه کنیم روبه پیشرفت هستیم و در آینده اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

وی گفت: همه اقدامات در استان هدفمندی شده است. ما خودمان باید بر این باور باشیم که بتوانیم از حرکت کلی دفاع یا تبیین کنیم.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: هر موضوعی که شما تمرکز کنید ممکن است بعضی جا‌ها سرعت لازم را نداشته باشیم. در بخش‌های عمرانی و مربوط به اقتصاد و انرژی و مسکن، سرعت ما نسبتا خوب است.

نظری گفت: ما در موضوع مسکن، تامین زمین و زیرساخت و تسهیلات مشکلاتی داریم اما در حال انجام است و در شرایط مناسب و خوبی هستیم.

وی با بیان اینکه صنایع استان نیازمند نیروی کار و کارگر است، گفت: در حوزه اشتغال در سال‌های گذشته شاهد بودیم برخی بنگاه‌های اقتصادی تعطیل می‌شد. اما امسال در استان ما شاخص بیکاری ۴.۴ است که این اعداد پیام‌هایی برای ما دارد.

نظری تصریح کرد: فضای حاکم استان از نظر جذب سرمایه تغییر کرده است. استان خراسان رضوی از آن فضای منفی گذشته عبور کرده و زمینه‌های سرمایه‌گذاری فراهم شده است.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: باید با همین سرعت، دقت، اراده و انگیزه مسیر را دنبال کنیم.

وی تاکید کرد: کار‌های جاری نباید دچار خدشه شود و همچنین اطلاع‌رسانی منطقی و دقیق با استفاده از این فرصت زمانی بسیار مهم است.

نظری ادامه داد: خدمات ویژه و مضاعف در هفته دولت جدی‌تر و بیشتر شود. هفته دولت مردم بیشتر حساس هستند و رسانه‌ها می‌خواهند دستاورد‌ها را منعکس کنند. دقت کنید به اندازه کافی رسانه‌های دشمن و معاند فضاسازی مسموم دارند و ما خودمان عامل این موضوع نباشیم. مراقبت‌های لازم در سخنرانی‌ها و ارتباط‌گیری‌ها مدنظر قرار داده شود.

وی تاکید کرد: ما به دنبال سفر‌های تشریفاتی به شهرستان نیستیم. هدف ما از سفر شهرستانی بررسی وضعیت و حل چالش و مشکلات است.

به گفته وی، باید در مدیریت خودمان شفاف سازی داشته باشیم. باید مدیریت مبتنی بر حضور در میدان و تحقق اهداف باشد. این مسئله برای ما اهمیت زیادی دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->